BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Thursday, May 12, 2011

Kena ceroboh lagi!

Sejak akhir2 nie kes kecurian semakin menghantui pelajar perempuan IPTHO.Aishh,aku dah mula rasa tak selamat berada di sini.Zaman sekarang manusia lebih merbahaya berbanding makhluk lain..Ntah apa yg berada dekat benak pencurik tue pon tak tau.dah masok kali keempat kes kencurian dan memang benar2 mencabar kesabaran..kalo dpt tangkap ntah pa lar nasib pencurib tue erk.*mesti kena lenyak trok~heee

Jadi untuk keselamatan diri,aku pon bertekad nak pasang ansel dekat pintu bilik.Dulu tak nak pasang sbb rasa pencuri tue masok sekali ja,tapi dah makin menjadi2 nie memang kena pasang lah. Puas aku kena lecturer ngn kawan aku sebab tak pasang ansel,dia kata aku wat main2 perkara serius macam nie.Alaa aku kalo boleh nk jep ubah kawan aku tue jadi detektif conan n selesaikan misteri nie.Muka dia dah lar ala2 Jin Kazuya watak dalam filem Tekken tue..boleh aku tumpang populariti dia jap..hehe..:p

Apa2 pun semoga aku dan rakan2 serta seluruh warga IPTHO dihindari dari sebarang hasad dengki manusia dan dari kecelakaan.Semoga kami di lindungi dan di rahmati oleh-Nya.InsyaAllah..Amin..:)

*hati tidak tenang.hanya mampu berserah kepada-Nya..

0 comments: