BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Monday, May 2, 2011

~Re-visited~

Hyep..Petang nie nak sambung entri yg bertajuk 'tade tajuk' tue..:)

Melaka sangat sesak semalam.Di jangka 1 jam setengah akan sampai tapi disebabkan jalan sesak yg teramat jadi 2 jam lebih sikit..Time nie mOod dah Berubah angin dah..


*jalan sesak mcm nie*


Dah habis kes jalan sesak.Kitorang teros bergerak ke Dataran Pahlawan sebab memang dah plan nak lepak Dataran Pahlawan jep.Sampai jea tengok dari luar macam tak ramai,Konon jea tak ramai dalam Dataran Pahlawan Mall tue masayaAllah tersangat lah ramai manusia yang tengah ligat BERshopping.Al-maklum lar SALE kan.


*lepak sini


*tengok2 barang kat sini



*tengah Berbicang ape ntah..:p

Disebabkan dah petang dan lapar,kitorang pun membuat keputusan nak makan di sini:


*ber-lunch hour disini*

Lepas makan.Aku mulakan pengembaran BERshoping aku tapi selepas berjam2 lamanya,bersesak2 tade satu helai baju pun yg aku jumpa,yg sesuai.Sangat kecewa..):


*kaki dah penat BER-jalan


*rehat jap ngn makhluk baju merah nie


Lepas tue,aku tinggalkan makhluk baju merah tue kat dataran sebab dia nak layan perasaan dan aku teroskan lagi pencarian baju TERcantik untuk dibeli.Tapi masih lagi tak ade.Malas nak BErsesak2 kat fitting room,aku buat keputusan tak nak beli walaupun sale Tersangat2..:)

Sebelom gerak balik,singgah jap kat bahagian tengah mall,tengok pameran kereta n snap2 pic poyo2 kat situ sebab si *makhluk baju merah kata lighting kat situ chantek.muka pon berseri jea dalam gambar..:p


*nak naik keta nie~hehe


*nak jugak gambar ngn keta



*abaikan makhluk tudung biru kat tengah tue..:p

Oukey.masa untuk pulang dah tiba..minggu depan kitorang datang lagi yea,bawak satu class plak..:)


*let's go..

*jalan sesak jadi tak great sgt jalan2 kali nie..

2 comments:

JBA said...

pergh! jenjalan tak btau! ==!

-syira- said...

ek eleh!org tue balik rumah..kalo ajak pun bukan nk p..*_*