BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Monday, June 20, 2011

Reunion Berempat~

Hai!Minggu terakhir kat kg.Aku terjumpa exclazmate time sek ren dulu.Sembang punya sembang.Aku sampaikan hajat aku nak wat reunion sek rendah tapi tak ada sambutan yg menghangatkan memandangkan suma dah terlost contact walaupun satu kg.

Petang tue masa lepak kat umah yana ramai plak kawan sek ren lalu.Aku dengan muka gumbiranya panggil diorang singgah.Antara yg hadir ialah :


*ini Wafiuddin,bakal MA nie


*nie Hairee.BFF aku.dari kechik sampai sekarang


*Ini Rahami Asyraf.Tokey nie


*my BFF.Yana


Ada lagi 2,3 org yg disebut2 lalu.Tapi waris diorang jea..:)
Jadi bincang pny bincang kitorang buat keputusan nak kuar hari rabu.tapi apabila tibanya hari Rabu da plak yg tak dapat ikut sebab keja.Yang tinggal hanya 4 org jek.Aku,Yana,Shahrul n Rahami.Dah mcm double date dah..:p


*Shahrul tengah menembak


*F.O.C.U.S.


* O.K.U. turut serta~




* T.H.E.M.

Walaupun Berempat still havoc sebab asyik berceloteh jek sepanjang jalan.I have a great reunion.HOHO.

*xsabar nak balik raya lak.HEHE..

0 comments: