BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Sunday, June 26, 2011

Segmen : Pencarian Mega Bloglist

Salam semua.Jom join Segmen : Pencarian Mega Bloglist


*nak join klik ----> DISINI*

Oukey.Kenapa saya nak jadi satu daripada "Bloglist Mega"??Sebab saya nak tambah kenalan.Tamabahan lagi,saya masih mentah+baru dalam dunia blogger.Selain itu,saya juga dapat berkongsi pengalaman saya dengan insan lain di alam mega nie.oleh itu,apabila banyak kenalan saya bertambah maka banyak ilmu yang dapat saya perolehi dari blogger yang lain.Jadi,dengan menyertai segmen yang dianjurkan oleh Chegu Zubir membuka peluang kepada saya untuk lebih dikenali dan mengenali pelbagai blogger dari segenap pelusuk negeri mahupun segenap lapisan masyarakat..:)

Kepada sesiapa yg ingin menyertai,segmen ini tamat pada 27/6/2011.Take note yea.

Saya nak tag : Narumi Hayashida.

4 comments:

Ezad Skytech said...

salam perkenalan...

,datang singgah blog ni dari mega bloglist c.z. (^^,)

sailaaf said...

yeahhh..saya datang dari Segmen CZ..

-syira- said...

izzat:thanxx..salam perkenalan untuk awk jugak..:)

-syira- said...

sukasuki:thanxx sudi singgah..:)