BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Saturday, July 23, 2011

Day 1~Your Favorite Song

Hai!Dengan lafaz "Bismillahirahmanirahim" sy rasmikan 30 challenges in 30 days dengan en3 hari pertama!..(:

My favorite song??Macam susah lar nak jawab sebab aku xtau lar lagu apa yg menjadi kesukaan aku..HeHe..Tapi aku nak cuba perah jugak otak aku untuk list kan lagu kesukaan aku..Godek2 hp jap tengok list lagu!..:P


*tengah dengar lagu masa tunggu rumate bersiap nk sambut mlm merdeka thn lepas!

Lagu yg paling ngetOop dihati sy ialah:

1. Beribu Sesalan by Jaclyn,Ning & Shila.Tengah HOT nie lagu nie!
2. HatiKU MilikMu by Nera.Suara Nera sedap!delicious..:P
3. Itulah Sayang by The Ramless.Layan aje bila rindu2~
4. Halimatun Saadiah by In-Team.Aku suka sebab lirik&melodi menawan kalbu..
5. Semua lagu dangdut dari Amelina n konco2nya.Buhsan2 aku layan dangdut.HEHE.
6. Lagu-lagu dari Maher Zain!
7. Love story&Fairy tale by Taylor Swift~suka sangat3!
8. Song from Lenka!
9. Hati Bentuk Cinta by Elyana
10.Cinta Muka Buku by Najwa Latif

Sebenarnya.suma lagu pon aku layan..tapi senarai kat atas nie lagu yg aku kerap dengar..:)

0 comments: