BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Sunday, July 24, 2011

Day 2 -Your favorite movie

Hello semua!Semalam terlapas hari kedua sebab internet selow mcm siput sedutt!pastue da kerja sikit.kena siapkan folio jadi xsempat lar nak update kan.dengan mata makin lama makin layu maka xboleh lar nak coret-cirit entri hari kedua..*_*

Feveret movie aku yea??Renung+fikir+imbas kembali bukan da beberapa jea lar yg aku ulang2 kali tengok..boleh bilang dengan jari tangan sahaja tak payah sampai kena guna jari kaki pown.nampak sgt cipotnyer~hehe..Mari usha movielist aku!..^__^



Ha nie yg first!yang paling aku minat lar..sangat2 kalo tengok Fast n Furious memang mata aku tak sempat nak terlelap lar.tue tandanya Fast n furious triple best!HAHA.aku da koleksi cerita nie dari Fast n Furious 1-4 yg kelima xdownload lagi..:P



No 2.sangat fanatik dengan ini cerita.Drama korea pertama yg aku minat tau!Lepas habis cita nie aku dah tak tengok cite2 korea dah..HaAa.aku da CD cite nie jugak!sapa nak minat boleh pinjam.HEHE..(:



Yang ketiga!Luv HARRY POTTER!!Sabgat suke ini cerita tapii yg terbaru dkt cinema belom tonton lagii..): Tapi xpe akan cuba luangkan masa weekend nie..Bukan setakat koleksi movie.Buku Harry Potter pon sy ada.tapi yg 1 n 2 jea lar.Yg seterusnya tak sempat nak follow..(:



No four!!Si Kung Panda yg sangat kiut miut bersama rakan2nya.Tapii xde dalam koleksi lar cite nie..Tengok movie nie sampai xkering gusi lar.Sangat sesuai ditonton bersama seisi keluarga!Nie lar cita kartun yg aku suka.hehe..^_^



This is no 5~kenapa sy suka tengok cite Salt?Jawapanya sangat mudah.Sebab sy suka Angelina Jolie..teruja nak tengok Angelina melakonkan watak Salt yg mencabar tue~



Yang keenam.Karate Kid.tengok tajuk pon dah wat aku teruja.Lebih menerujakan aku sebab Jackie Chan yg berlakon.Aku memang suka kalo Jackie Chan.Tambah2 plak bila ada gandingan Jaden Smith.meletop!tengok byk kali pon tape cita aksi.xbuhsan~



Seven is comingg!Suka cite nie.Sebab aku memang suka tengok cite kung fu.xkisah lar sapa blakon..tapi kalo kung fu memang aku layan!Ip Man nie aku da koleksi jugak..Watak Ip Man nie yg menarik.Rugi sapa xtengok..(:

*banyak lagi movie yg aku suka tengok berulang2 kali.hehe..tapi dah xterlarat nak senaraikan..:P :P

2 comments:

ct kektus said...

kite suka tengok playfull kiss.

err. tapi tu bukan movie. hehe ;)

-syira- said...

siti:princess hour pon bulan movie tapi taram aje..hehe.tau kawan sy pon ade ckp cite plyfull kiss best..:)