BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Wednesday, July 27, 2011

Day 5 – What makes you different from everyone else?

Salam!Yeah dah masok hari KElima..:P
Apa perBEZAan aku dengan orang lain??Haishh.susah nie nak kena menilai diri sendiri nie..Kanmg tersalah nilai org kata aku kuat perahsantan.hehe..:)



Nampak gambar kat atas nie kan.Haa beza akau dari org lain ialah aku bukan seorg yg penDIAM mcm isyarat dlm gambar diatas tapi i luv too talk too much!HAHA.Sumpah aku sangat suka BERcakap.Xsah lar kalo sehari aku tak bercakap.jangan kata sehari seminit aku diam pon mcm pelik jek kecuali time tido.Tido jek aku senyap.HEHE.Org sekeliling aku kata diorang xtension kalo aku DIAM weh.nampak sgt diorg tension dgr aku bercakap.HEHE..:)




Hah yg kedua aku sangat fanatik dengan buku tapii novel lar~hehe..Kenapa aku kata berbeza sebab dalam angkatan rakan seperjuangan aku paling fanatik dengan novel.Semua org yg jadi kawan baik aku mesti xsuka baca novel termasok roomate aku.Baca satu novel jea pastue mesti xnak baca dah.Sebab kata mereka orang suka baca novel kuat berangan@berada dalam dunia khayalan.HAHA..^_^



Tengok muka debab kan??..Aku makin tembam dan tembun tue lainya aku dari org lain.dalam family pun aku paling debab.HAHA..antara aku ngan adik yg cekeding cam lidi tue..:P


Hah lagi satu MULUT.Aku memang seorang yg sangat lancar berkata2 dalam memberi pendapat,kritikan,luahan rasa,marah,sedih atau gembira..Sifat semulajadi aku yg lain dari korang.aku xsuka simpan lama2 apa yg aku rasa walaupon tersakitkan hati org secara tidak sengaja..Buruk kan perangai nie?.hehe..:D

2 comments:

Ayna said...

bertuah jadi orang yang talkative ni lagi lagi mulut lancar :)
senang dapat kawan.

-syira- said...

Unna:haha..betol2..cepat mesra dgn kawan baru..(: