BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Friday, July 15, 2011

ETONG'S ME AND MIRROR CONTEST



Selamat petang semua!Wohaha.Jom ramai2 join contest yg dianjurkan oleh Cik Etong yuk.
Nak join kan3??Jom klik link dibawah~

http://zubaidahs.blogspot.com/2011/07/etongs-me-and-mirror-contest.html

Banyak gambar depan cermin nie.Tapi syira nak letak yg mana satu nie.Nak letak 2 gambar bole??~hehe..





"syira suka sangat snap gambar depan cermin sebab syira rasa unik.lagi satu boleh buat macam2 mimik muka+boleh tengok cute ker x mimik muka yg dihasilkan tue.yang palin penting sambil snap pic,boleh tengok cantik tak penampilan hari nie"

Oukey,syira nak tag Cik Narumi dan Cik Ika.Nak ajak diorang join jugak.
dan buat blogger yg nak tau syarat2 penyertaan boleh lar singgah belog Cik Etong yea..:D

*wish me luck!!

2 comments:

Etong said...

tq join contest etong. goodluck dr etong k :)

-tAlkativE- said...

thanxx etong..:)