BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Monday, August 22, 2011

Blog Pilihan Saya Ialah??


*kesinambungan dari entri INI*

Jadi disini Syira nak senaraikan lar belog yg jadi pilihan hati Syira yea!

Mama pernah singgah belog Syira tapi senyuman manis mama yg paling Syira ingat.:)

Hatiku.Diriku.Anganku..Syira suka belog purple nie..Dia pun pilih Syira jugak



Catatan beliau dari kaca mata insan yg tidak berkaca mata.terbaik!



Pemilik belog polkadot pink.Kami suka benda yg sama iaitu novel!



Ada mcm2 cerita dalam belog dia.Boleh pilih sja label yg disukai..



Ada tutorial lar kat belog dia.Nak beli lens pon boleh.da diskaun raya x?heee...



Paris de' Prada.Unik lar.Syira terpikat dah nie..:P



Penulis skrip rupanya.Rasa bertuah dapat kenal Mak Dara..



Entri-entri dari Miss Ran banyak menyentuh kalbu+bakal cikgu pra sama mcm Syira..



Pemilik belog nie mudah mesra.Syira suka walaupun jumpa di maya jep.Syira pernah join GA ninie..

*Salam Perkenalan dari Syira*..:)





6 comments:

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

tankiuuuu sebab sudi pilih blog Mak.. suka3 =)

Iffah Afeefah said...

mkasih pilihhhh

erk sme la kite

blog okey

cume kalu lay lagu buang

terkejut mak

ninie_azriena said...

tanks sebab pilih blog ninie..weee =)

maszull said...

thanks yer sbb pilih blog mama...

salam kenal dr mama n moga kita dpt menjadi kawan di alam maya ini selamanya...:)

Thanks dear...:)

Paris Hilton (xila) said...

ehehehehe
kembang hidong semangkuk dh ni...
nah chokichoki~

raje carl said...

eh eh terima kasih awakk ~ hehe