BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Monday, August 8, 2011

Day 11 – 5 facts about ME!!

Hai!Mari-mari,mari ke mari,mari kita baca-baca apakah fakta-fakta menarik tentang saya..*bajet macam ramai jek nak tau*..HEHE..>_<





Fakta pertama tentang gadis di atas ialah:

Full name:Nur Shahira Bt Rosli,anda boleh panggil syira ea.kwn2 sek pngil shiro.family pngil kak long..:)

My hometown:Kulim,Kedah..Sesapa yg mai kulim jgn lupa singgah naAa..

D.O.B:29 September..Sesapa yg terbaca jgn lupa wish burfday!Nak pos hadiah sekali pon boleh..keh3..:P

Fakta kedua,Jeng2:

Saya sangat suka bercakap..Suka TERsangat2..potpetpotpet tanpa henti tanpa rasa penat..keja sambilan aku lar tue.KAKIGOSIP weh..:P

Fakta Ketiga:

Tak boleh hidup tanpa hp..sebab aku sangat suka dengar lagu dari hp XM5800 aku tue.tunggu kaya aku tukar iphone plak..HEHE..

Fakta keEmpat:

i like to take a picture!jadi benda wajib mestilah CAMERA kan?Jadi kemana-mana mesti bawak cam baru aku tue*poyo jap*.tade cam digital.cam hp pon bole aje~

Fakta kelima:

Love my family+friends+and people around me much...Aku xboleh hidup dengan tenang jika aku da salah paham dengan family members,friends atau people around me..Nak tidoq tak lena..kalo bukan salah aku pon kadang-kadang aku nangis jugak..*_*

*maaf kalo membebel panjg sangat...:P





0 comments: