BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Monday, August 15, 2011

Day 13 – What kind of person attracts me??

*termenung jap fikir insan yg macam mana mampu membuatkan aku tertarik*

Aku listkan jea lar ea..Kalo korang ada ciri-ciri insan yg boleh membuatkan aku tertarik,mmg hebat lar.HAHA...

  • Tak sombong.Maknanya,kalo xkenal pon boleh berikan senyuman semanis gula.aku suka.dan jgn terkejut kalo aku tegur korang+sembang...
  • Pendiam.Ini bagi lelaki.Aku suka yg pendiam n cool jep sebabnya aku banyak cakap..HEHE..
  • Peramah.Kaum wanita,gegurl aku suka kalo dpt kenal yg ramah tamah,ringan mulut.duduk sebelah dalam bus pon boleh sembang2 kira ramah lar kan..
  • Kaki shopping.Sapa suka shopping??sila komen.hehe..Bukan apa boleh shopping sama2..:P
  • Kaki novel.Aku tertarik dgn kaki novel.Boleh tukar2 novel..:)
  • Baik.sapa suka kawan dgn org jahat kan??..Jadi sy amat tertarik dgn org baik2 jek..
  • Agama.Aku berkawan dgn suma kaum tanpa mengira agama..sebab tue lar my BFF ada chinese n indian..
Herm..tue jea lar kot tapi aku xkisah pon kalo org yg aku tertarik xde ciri2 di atas.Berkawan kena jujur,bukan memilih..Aku terima seadanya,mcm org terima diri kita..:)

2 comments:

SyuraLatif said...

nak cari yg suka shopping? susah lah kalau kahwin nanti laki bini suka shopping.. hehe

-syira- said...

Quinn:HAHA..pengsan jugak tue.lelaki yg gila shopping selalunya cerewet..:)