BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Friday, August 5, 2011

Day 9 – Your current relationship..

Salam di malam hari..Nampaknya dah masuk hari keSembilan..
Tugasan hari keSembilan ialah bincangkan tentang status perhubungan.HOHO..
Susah nie!Apa lar yg bakal aku mengarutkan.HAHA..:)



Ehem-ehem.Apa yg dapat ditafsirkan dari gamabr di atas??..Jawapanya ialah.tett..



Dengan lafaz Bismillah saya mengumumkan bahawasanya status perhubungan saya ialah SINGLE..HaHa..Kalo sesapa yg rasa bekenan nak jadikan bakal isteri+bakal kakak ipar+bakal adik ipar+sepupu ipar atau mungkin ipar duai dan sebagainya..Jangan malu-malu,jgn segan-segan bagi tau aje.HAHA..:)

Best atau tak jadi Single???

1.Sejak bergelar single nie.Apa aku nak buat,nak p mana ka,nak keluar tak balik2 ka.Tak dak sapa peduli kecuali parents aku lar..Freedom.Bebas.Tak terkongkong..:)

2.Bosan??Memang bosan sebab lumrah hidup berpasangan tapiii..kawan ada kan?ramai kan?Jadi wajarkah rasa bosan?Life goes on as usual.Enjoy every second yg ada..Tak kan sbb xde BF teros down kan..Aku setiap hari pon berjimba-jimba dgn rakan2ku..:P :P

3.Saving.HAHA..Nie aku suka..Save money!Tak payah sebok2 topup fon kerap2 sebab xmsg atau bergayut 25jam dgn Bf yg TERchenta~keh3..RM10 seminggu pon susah nak luak kecuali bila aku kerap tersesat untuk ke kelas dan asyik coll mami aku..Banyak lar save!Xkuar date.dah save.Tak beli burfday present bf.Dah save..Jimat2..Kaya aku!

4.Gaduh2+Jeles2+Cemburu2 tade dalam dictionary aku..Kau nak gadoh pasal cemburu buta ker,nak bising aku ada FB kau tade ker,nak cemburu aku keluar dgn kwn2 aku ker..ZERO weh sebab aku single.Jadi aku tade bf untuk digadohkan tentang hal remeh temeh ini.:)

5.Bebas untu berteman.Senang hidup single.Aku nak kawan dengan sapa,nak kuar dengan sapa itu aku punya suka..tade BF yg boleh halang.Kalo ada BF aku kena tapis2 dulu bila nak berkawan,tambah2 bila kawan aku tue yg berbeza jantina lak kan..

6.Heart.Soal hati nie yg paling malas nie.Bila ada BF nak kena jaga tutur kata.takot tersinggung perasaan orang TERsayang kan.Susah2..Aku nie dah lar mulut lancar.tade insurans lagi tuee..:P

Ha,tue jea lar kot.aku pon xtau nak senaraikan apa lagi..aku bukan anti lelaki tetapi cuma belom ada lelaki yang berjaya mendapat tempat dihati aku..Soal jodoh,ajal,maut dekat tangan DIA..Biar DIA yg tentukan siapa yg terbaik buat aku..InsyaAllah..:D

*Soal hati+Soal rasa hanya DIA yg mengetahui.Aku hanya mampu Berdoa..

0 comments: