BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Sunday, October 9, 2011

Contest! Contest! Contest!

Sah semua teruja tengok title entri kan?
seru contest-contest lagi.
ada rasa macam syira nak buat GA tak?

Jawapannya ialah....

*klik ini untuk tau jawapannya*

Haa,nak tau jawapan klik banner.keh3.
sekarang,masa untuk penuhi syarat contest yang ke 4.
syira xde gambar yang cun-melecun lar.


Beauty in Hijab.

Gambar kat atas nie baru di ambil minggu lepas.masih panas-panas lagi.(;

Oukey uols boleh terjah belog INI kalau nak tau lebih lanjut pasal GA nie.

.wish me luck.


4 comments:

atiqah said...

syira memang comel bila hijjab.:)

ainie yusof said...

gud luck dear :)

Gen2Merah said...

wahh, comelnya gambar.. ehehe

Salam berkunjung di sini. Salam ukhuwah salam silaturrahim.

Dah follow sini yang ke- 262 ye..
Follow lah kembali kalau sudi. Hehe

Ikhlas
~Gen2Merah~

Kancil 8349 said...

rindunya dengan IPTHO...nampak je gambar tu dah taw kat mana...kirim salam kat semua di sana...termasuk pensyarah kami...(kalau berani)