BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Friday, October 7, 2011

Kenapa Masih Mencari??

Ini entri jiwa-jiwa.
Kalau anda suka sila layan.
Kalau tak suka abaikan.
Sebab,aku dah makin gilaaaak.
Huwaaaa,aku rasa nak nangis.
Arggggh,aku rasa nak jerit.
dan.
Aku rasa nak meraung.
Aku rasa nak larii.

*hati aku penuh dengan plaster*

5 tahun yang lalu,
hati aku berlagu riang.
Gembira.
Ceria.
Sentiasa tersenyum.

Tetapi,
5 tahun yang lalu,
hati aku hancur berkecai.
serpihanya tak mampu aku cantum.

Namun,
aku cuba dan cuba.
cuba bangun.
cuba bina kekuatan.
cuba cantumkan semula hati yang hancur.

Sekarang,
saat aku berjaya.
saat aku bangun.
saat aku kuat.
saat hati aku bercantum.

Kenapa kau hadir?
Kenapa kau kembali?

Untuk apa?
Untuk hancurkan semula hati aku?
Untuk lukakan semula hati aku?


*rasa nak terjun dari tempat tinggi dan menjerit sepuas hati*



Biarkan aku sendiri.
Biarkan aku pendam rasa itu.
Biarkan aku simpan kenangan itu.
Biarkan aku telan kepahitan itu.



*kehidupan itu indah*


1 comments:

maszull said...

salam....hidup mesti diteruskn dear...moga dpt jalaninya dgn penuh kebahagian k..:)