BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Wednesday, February 15, 2012

Be Strong Girl!:)


aku sedang berpijak di bumi yang nyata,
aku tau realitinya,
tapi 
kau jangan risau,
aku cukup kuat nak hadapi semuanya,
sekurang-kurangnya,
aku tidak terlalu obses dengan cinta manusia,
aku tak buat keputusan macam orang xde iman,
aku tak buat cubaan selam muka dalam air sampai mati kira ok la kan??



kalau dalam hidup xde jatuh,bangun,
xde susah,senang,
kita tak panggil hidup lar kan.
tak kan wujud lar pepatah hidup ini umpama roda kan.
cara kita nak atasinya yang penting,
sebab tue lar perlunya kekuatan,
kalu tak cukup kuat macam mana nak hadap!

aku?
aku senang jea.
semudah A,B,C,
sesenang 1,2,3,


bertenang
sebab?
life must go on.
buat apa susah2 serabutkan otak kan?
aku percaya pada takdir.
hargai apa yang aku ada sekarang.
selagi aku mampu,aku akan buat sampai boleh.
enjoy laaa!:)


terima kasih awak,
ada di sisi saat aku perlukan,
setia mendengar saat aku meluahkan,
pinjamkan bahu saat aku menangis,
tenangkan hati saat aku resah,
berikan nasihat saat aku hampir rebah,
salurkan kekuatan saat aku lemah,
ketawa bersama saat aku ceria..

notahati:hidup ini indah!:)



1 comments:

maszull said...

assalamualaikum...moga menjadi lebih kuat n tabah lagi yer...:)