BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Thursday, February 23, 2012

B.I.G. 3 : DONE!

Salam and hai awak-awak,
Rasa macam dah lama tak menaip kat sini,
Dulu hampir setiap hari,
Sekarang,
Nak luangkan masa sejam dengan belog pun tak sempat.
Maaf yea belog.
Makin bz.
Kelas pack sampai petang.
Malam penat,
Tido,tak sempat update.

Tau apa itu B.I.G.??
B.I.G bukan besar,
bukan Bina Insan Gergasi.
tapi,
B.I.G. stand for...............
.Bina Insan Guru.

Minggu lepas,
aku dengan jayanya berjaya menyelesaikan BIG siri ketiga.
Dengan cermerlang lar aku kira sebab aku demam tau.
kesian kan?
demam2 pun kena BERBIG jugak.hehehe..

BIG kali nie masih lagi khidmat masyarakat.
Kelas aku di jemput berBIG di SK Ayer Hitam,Muar.
Di sebabkan kami bakal guru prasekolah,
Jadi tugas kami ialah mencantikkan kawasan prasekolah,
Iaitu kawasan paling hadapan sekali kat sek tue,
Masuk-masuk pagar sek teros nampak prasekolah.

Bosan dengar aku membebel??
Yea laaa aku bg la tengok gambar-gambar BIG nie..

sibuk isi guest book sbg kenangan.


jemput sarapan yea uols!


times to work guys!


penolak kereta sorong yg berjaya.


pelukis vs pewarna mural


pengecat di taman permainan~


gadis-gadis yang sibuk berkebun


semoga menjadi bunga yg cantik dan subur



ok guys,
masa untuk pulang.
masa bekerja sudah tamat.

Alhamdulillah,
selesai jugak BIG siri ketiga,
Dapat sijil,
Dapat makan,
Kira ok la kan?
dan
Dapat pahala jugak..:)


.senyum seikhlas hati.

notahati:minggu yg memenatkan,yg penuh pengalaman.




0 comments: