BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Thursday, March 1, 2012

TERtipu atau MENipu??


Siang dan Malam dah tak setenang dahulu

Pernah MENipu?
mesti pernah kan sapa xpernah menipu dalam dunia nie.

Pernah TERtipu?
mesti pernah jugak kan?

Tapi,
lagi sakit rasa TERtipu dari MENipu kan.

Tapi,
yang bagus jangan MENipu untuk elakkan diri dari TERtipu.


rasa nk buat mcm nie untuk luahkan rasa geram!

Tapi,
rasa di khianati bila kita tak MENipu tapi kita TERtipu.

Bertambah kegeraman bila,
Dia sanggup MENipu dan kami TERtipu!

Tahniah sebab berjaya buat kami stress.
Tahniah sebab berjaya buka mata kami.
Tahniah sebab berjaya bagi pengalaman paling bermakna utk kami.

notahati:bukan semua yg baik dgn kita BAIK.
semoga ada hikmah di sebalik penipuan ini.:)



_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

2 comments:

Cik Juju said...

as salam ...
nice blog...& suka sgt ur entry pasal tipu menipu ni...
juju pun bru je lepas cam kene tipu gak...huhuhu...

tp kita pikir positive.. :D
memberi pengalaman pada kita

ishiko said...

tipahhh tertipuuu lagii..
saba eh syira ^^,