BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Monday, April 9, 2012

Rasa yang semakin hilang......

Penatnya.
sangat penat hidup bila makan hati berulam jantung ni.
lagi penat bila rasa nak balik kg membuak-buak.
kalau-lah dekat *_*

Rasa nak lari
nak lari dari semua rasa sedih
nak lari dari rasa kecewa
nak lari ke pangkuan tersayang
nak lari dan berada dalam pelukan tersayang
nak menangis dan luahkan semuanya
semua rasa yang membebankan minda
semua rasa yang memberatkan mata
semua rasa yang menoreh hati
biar dia rasa bertapa terlukanya saya
biar dia turut sama rasa yang saya penat dan lelah dengan mereka.


ade org kata menangis itu satu seni,
jadi jangan malu-malu nak nangis yea.


saya luka
awak tahu?
saya kecewa
awak tahu?
saya derita
awak tahu?
boleh tak awak-awak mengerti?

saya pasti
awak-awak tak kan pernah mengerti dan tak mungkin mengerti
agaknya,
saya perlu percaya pada duka dan luka,
sebab?
adanya duka dan luka
buat saya lebih tabah!


masih wujud ker sahabat yg sudi berkongsi tangis ini?

notahati:nak balik rumah!huwaaaaa.






0 comments: