BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Saturday, July 14, 2012

Puisi Rindu Buat Dia

tengah merindui,
walaupun
next week dah nak balik.

Ya,
aku tengah merindui dia,
rindu sejarah yang tercipta,
yang aku imbas semula,
aku selak satu persatu lembaran,
sebagai semangat untuk hari mendatang.

Ya,
aku tengah merindui dia,
kenapa?
kerana tiada siapa yang masih mampu mengganti dia di hati,
kerana tiada siapa yang masih mampu menyentuh sanubari,
kerana tiada siapa yang masih mampu mengerti diri ini.

Sayangnya,
dia telah berlalu pergi,
yang tinggal hanyalah,
aku yang menyimpan segenap memori,
di imbas tatkala berduka,
di ingat tatkala suka,
di tangis tatkala berdoa.

Semoga,
aku lebih tabah menghadapi hari,
tanpa dia di sisi,
yang tinggal hanyalah kenangan abadi.

notahati:jadikan kenangan,petunjuk utk hari mendatang.



1 comments:

Unknown said...

sedih puisi awk :(

p/s: nak jemput awk join contest saya

http://neiaa90.blogspot.com/2012/07/contest-my-beloved-follower.html