BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Tuesday, October 9, 2012

Day 18 – 5 things that irritate ME about opposite/same sex

Dah berzaman aku xsambung cabaran 30 hari nie,
malam nie rasa plak nak sambung :)

5 perkara yg menjengkelkan,
tentang gadis/jejaka.
Apa ya?
herm..

Yang pertama kan,
aku tension sangat bila orang bajet bandar,
xkisah la lelaki/perempuan,
maksud bajet bandar tue bukan dia ckp key ell ker apa,
tapi cara dia tuh,
korang faham x?
mesti xfaham kan..
aku bg contoh/situasi la,
let say mcm nie,
dia update status berbunyi 
" ko ingat ko cantik bla bla bla,kuar dr hutan bla bla"
padahal awak tue dari kg jugak,
mcm aku dari bandar Kulim,
bukan bandar besar sgt pun,
kategori luar bandar jugak.

Yang kedua,
pantang aku orang suka cakap besar,
sy ada barang jenama ini,ini dan ini,
tapi bila gua sembang gua shopping dkt butik teett,
lu balas,butikk tett,butik apa tue?
cakap high class bukan main,
jenama terkenal macam MNG pun xtau..

Next ialah,
aku agak tension dgn manusia yg over time speaking bi,
nak speaking bole tapi pastikan grammar betol,
jangan la its ok jadi is ok,
apa tue?
kadang-kadang aku rasa org speaking broken english nie over lebih,
mmg bi aku xhebat,
sbb tue aku sgt berhati-hati bila nk update status dlm bi,
aku akan pastikan tatabahasa aku tepat,
baru aku tekan post,
better guna BM kan,
aku pun rojak jugak,
tp xdela dlm setiap ayat,
setakat guna just,whtever,better,and tue pkra biasa la,
nie yg rojak melampau smp bi tersasar tuh.

Yang keempat,
aku pantang manusia tegur aku tp dia buat jugak,
contohnya apa nie pakai jeans,
nampak bentuk tubuh,
tapi kau pakai jeans jugak,
bezanya baju kau labuh,
tp jeans kau sendat nampak jugak bentuk kaki?
jadi perlu ker?

Yang terakhir lagi,
rasa mcm membebel panjang gilo nie,
lelaki yg lembik-lembik mmg menjengkelkan aku,
bukan yg pondan tue ye kawan-kawan
tp lelaki sejati tp gedik dok buat manja-manja,
xmacho langsung,
aku xsuka,
serius aku cakap.
annoying!
kalo kau cool serius ko mampu beli jiwa aku,
sayangnya ko annoy,
aku xsuka.











0 comments: