BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Wednesday, January 9, 2013

Day 22 - A letter to someone who has hurt me!


Buat mereka yg melukai sy,
terima kasih kerana buat sy terluka,
dari segi kata-kata mungkin tak,
tapi,
dari segi body languange ya,
tapi,
kalian jangan risau,
saya bukan seorang pendendam,
saya sentiasa maafkan,
tapi,
untuk melupakan mungkin tidak,
ianya akan terpahat dalam ingatan,
orang kata luka akan sembuh,
tapi,
nak hilangkan parut makan masa yg lama kan?

Buat awak,
saya sudah lama terluka dengan awak,
tapi,
ada sebab kenapa kita masih bertahan,
org kata awak tak jujur,
tapi,
bg sy awak paling jujur,
kerana,
antara kita tiada-rahsia-lagi,
andai satu hari nanti,
kita tidak bersama,
mohon abadikan sy dlm memori,
seperti mana sy abadikan awk dlm sejarah,
apa yg terjadi dahulu-sekarang-dan akan datang,
ada hikmahnya.

Buat dia,
terima kasih pernah hadir dalam hidup sy,
ya,
memang sy terluka dgn apa yg terjadi,
tapi,
siapa kita utk melawan takdir.

Buat insan yg pernah bergelar sahabat,
terima kasih kerana mengindahkan zaman persekolahan aku,
andai kau terbaca coretan ini,
aku doakan yg terbaik utk kau,
walaupun aku terluka dgn pengakhiran persahabatan kita.

Untuk semua yg melukai aku,
tahniah aku ucapkan,
jika kalian tidak hadir untuk melukai,
pasti aku tidak kenal erti luka,
tidak kenal erti tersungkur,
pasti aku tidak kenal erti bangkit,
tidak kenal erti kuat,
pasti aku tidak kenal erti kejayaan,
tidak kenal erti kemanisan,
dan,
pasti aku tidak kenal erti DEWASA.

Terima kasih,
kerana pernah hadir,
walaupun seketika.

Sincerely,
Nur Shahira.








0 comments: