BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Tuesday, March 12, 2013

434: Happy BeLATEd Burfday Girls!

Salam dan Hai,
Ya Allah,
Dah berzaman xupdate belog nie,
kesian Cik Diary Comel nie.

Banyak dugaan,
untuk sambutan burfday tahun nie,
aku malas nk buat refleksi panjang-panjang,
nanti takut merapu-merapan,
bila aku dh mula luahkan.

Yg penting,
sempat la makan-makan,
mandi-manda,
sebelum hujan turun.


nah kek burfday half-half,
badly,
sampai jea Gunung Ledang kek dah cair!
tak sampai hati nk show off kek cair :)


for of us,
lagi dua org xsampai lg,
so xde gambar full dgn suma org.


ayam,
nyummy-nyummy,
xsempat bakar sampai habis,
hujan turun :)

Penutup majlis,
ialah sesi tukar hadiah ikut undian,
aku dapat apa yg aku impikan,
iaitu

mr baba-white-sheep,
dah berzaman aku nak!
puas aku main game angkat teddy untuk dapatkan,
finally,
aku jalan-jalan ternampak,
aku mesej suma girls,
cakap aku nak benda nie,
dan 
manusia bertuah yg kena bg hadiah kat aku tuh,
sudi belikan mr-baba- nie!
thanxx Ainaa bucuk-bucuk :)


5 of us,
lighting cantikkan?
hiks2,,
tapi sayangnya Ainaa xde,
xcukup korum lg :)

Semoga tahun depan lebih bermakna,
Tahun depan tahun terakhir bersama :)

notahati:gambar tahun nie kurg memuaskan.i want Canon!


2 comments:

Nour Adieb said...

kek tu, nampak sedap. terliur saya. mr baba, so cute :D

Mohamad Fathi said...

Dap er.. dap err kek tuu.. n comei la kambing tu.. muehehehe