BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Friday, April 29, 2011

Childhood Tales~

Hai readers!Di petang yang boosan teramat sangat nie aku tetiba lar kan teringat dekat aku punya teman sepermainan..HAHA!camna leh teringat erk?sebab aku terpandang wajah2 teman sebilik a.k.a sepermainan aku kat maktab yg tengah khusyuk jea enak dibuai mimpi..apa lar diorang mimpikan erk?kalau boleh masuk lam mimpi diorang best gak kan..*tinggi giler imaginasi budak nie*..oukey,nampaknya sudah jauh TERconer dari tajuk sebenar..Berbalik kepada tajuk entri..meh aku perkenalkan siapakah GADIS istimewa yg tetiba muncul di ingatan aku pada waktu petang yg buhsan ini...
Mari kita lihat...:p


*inilah gadis tersebut

Alrite,dah usha kan wajahnya..mari kita perkenalkan latar belakang gadis itu*bunyi ayat macam gadis tue nak maksud pencarian "gadis melayu" plak..Nama dia Nur Liyana.Akan melangkah ke usia 20 tahun pada 29.Jun.2011,kami kembar tarikh lahir yea.Status perhubungan ialah sudah dimiliki oleh jejaka idaman seSIMPANG AMPAT TASIK,Haha!.Gadis ini juga sedang melanjutkan pelajaran dalam bidang "electrical engineering" di PTSB.Ok,sekarang kita tukar ke chanel detik perkenalan plak.

Sesunguhnya lar kan,saya tak ingat bila kitorang berkenalan dan menjalinkan persahabatan nie,sebabnya seingat saya lar kan masa umur 5 tahun saya dah kawan dgn dia.Mungkin kitorang dah kawan masa dalam perut mami kitorang kot*hehe!Kami sentiasa bersama,tak pernah berpisah.kalau sorang tak dtg sek,dua2 tak datang tapi time tadika dulu cik Nur liyana lar yg selalu tak mau p tadika bila aku tak p..HAHA!time nie lawak sangat sebab dia sangat manja oOo..slalu "teriak" bila aku tak dak kat tadika.Time sek rendah plak,pantang kena kacau sikit,mula lar jerit2 panggil nama aku,i time tue dah mcm bodyguard u know..aishh mentang2 aku tembam sikit dari dia.Lepas keputusan UPSR keluar,jodoh kitorang masih kuat,kitorang dapat tawaran dari sek men yang sama.

Masuk alam belasan,cik Liyana nie dah makin matang..kitorang sempat merasa kehidupan di asrama selama 3 tahun. Masuk tahun keempat aku blah dari hostel selang beberapa bulan dia pun ikut jejak langkah aku.See,kitorang memang tak leh berpisah kan?~heee
Tapi,bila keputusan SPM dah keluar masing2 pun dah dapat tawaran untuk future study.Terpaksa jugak berpisah.Aku bawa diri ke selatan dan dia stay kat tempat kelahiran kami.Time nie sumpah sedih ooOo.Malam nk bertolak mai johor,perghh air mata,air hidung suma keluar.Macam nak berpisah selama2nya plak.Tapi lama2 ok lar.Masing2 bz dengan study masing2..Bila time cuti jea aku plak bz ngn part time job aku kat The Store terchenta,tue yg wat dia BENGANG je ngn aku sbb tak sempat nk luangkan masa ngn dia.Alaaa U tak kisah kan cik yana?Abg "ehem2" kan ada?HAHA!

Oukey,penat dah kan dengar aku membebel?hehe.Apa2 pun i luv her more than everything!31.12.2011 nie genap 16 tahun usia perkenalan kami.Kalau boleh kahwin agak2 anak dah bape ea?*kitorang bukan "lesbian" oke!Banyak sangat suka,duka,pahit,manis kehidupan dari zaman budak hingusan sampai zaman kejelitaan kitorang terserlah*perasaan ouh minah nie*.Kalau lar dia TERbaca entri nie aku nak sangat dia tau tade sape2 boleh ganti tempat dia sebagai teman,sahabat,kakak yang pertama dalam carta hati aku.Jadi apa2 pun aku berharap hubungan kami berkekalan hingga ke akhir hayat.InsyaAllah.:)


*aku dan dia*

*the biggest ship in de world is our friendSHIP..:)

0 comments: