BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Saturday, May 21, 2011

Nak Bercinta Dgn Jack Sparrow!

Hai!Cool tak tajuk entri?HaHa..Oukey,aku sudah jatuh hati dengan Jack Sparrow!Jack Sparrow nie sangat cool.Jatuh cinta satu saat oukey.Sampai aku tergedik2 giler nak bergambar dengan dia~auwwwww

Kitorang terjumpa masa aku nak beli tiket cite Pirates of Carribean lar.Sampai2 ja teros nampak si Jack tue.TerOs jatuh cinta babes!Padahal roomate aku yg kecah2 nak tengok movie tue.Tapi senyap jea bila jumpa si Jack tue.Sebelom tue bukan main lagi dok gebang pasai si Jack tue!Disebabkan tension xle jawab Philosophy,aku pun setuju untuk relaxkan dan tenangkan minda dengan menonton movie sengal2 otak ni~


*suda beli tiket



*Jack n me~

Refleksi aku tentang cita pirates?Buat peminat fanatik citer nie jangan marah naaa,aku sebenarnya sempat gak lar menguap 2,3.Itu tandanya apa?Tandanya aku sudaa rasa boring sedikit tapi aku tak tidoq tau.Aku bukan nak kata cerita nie tak best tapi dari 100% aku kasi 70% laAa.banyak lar tue 70%..Sebab jalan cerita dia tue kureng umpphh sikit.Pelakon oke,hotz,meletopp!!

Eh jap!Sebelom bersurai meh kita tengok pose menarik dari Jack Sparow Malaysia.HOHO..


*ganas nau muka jack!

*next nak tonton Nur Kasih plak..:)

0 comments: