BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Thursday, May 19, 2011

Saya Cinta Falsafah!

Hai!Tajuk entri macam dah jatuh cinta sangat2 dah dekat falsafah~heeee
Hari pertama study falsafah.Baru 3m/s teros tumbang menyembah buku falsafah!HOHO.
Masuk hari kedua dan seterusnya memang tak study lar.Asyik tido jea bila ada waktu lapang.Ini malam baru gedik2 nak takot,berdebar,nervous dan seangkatan denganya.

Jadi macam mana nak berjaya kan?Misi nak dapat DEKAN tapi usaha zero!Buat insan2 yg terbaca entri jangan sama sekali meniru aktiviti2 saya yang membahayakan otak anda.bahayakan otak?Eh,mestilah bahaya sebab TERlebih tido.otak berkarat.kena servis..

Oukey,jadi otak saya dah berselirat dengan fakta-fakta,pandangan tokoh,tokoh islam,timur,barat,utara,selatan.eh ade ea?.Hoho..nampaknya dah pening..*_*

Ada tips aku nk kasi kalo tak nak ilmu lari bersepah.Tips ni aku dapat dari roomate aku yg terchenta!Pertamanya,hafal n baca betol2,kasi ingat betol2 semua fakta.Lepas dah ingat betol2 masok tido.Esok pagi bangun,jangan bercakap dengan sesapa,kalau org tanya diam jea,guna bahasa isyarat.Sebab apa aku suruh diam?Sebab bila bercakap nnt habis semua fakta keluar.Oleh itu,diamkan diri.Lepas selesai menjawab,baru lar korang HUHAHUHA sepuas hati korang..

Okey kan tips aku tue!Selamat mencuba dan semoga berjaya!..:))
Buat kawan2 yg ambik paper EDU 3101 good luck yea!Kalo anda berjaya habiskan satu buku Falsafah maknanya anda "cintakan kepada pengetahuan atau hikmah"



*kami dah naik gila study philosophy!

*buat Ainaa Nadira a.k.a Otong study lar jangan banyak main!

0 comments: