BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Wednesday, May 18, 2011

Happy Teacher's Day!

Hai!dah lama nk update belog tapi asyik problem jea internet nie.Punya susah nak loading.Aishhh...*_____*

Btw,rasanya belom terlambat untuk sy ucapkan "Selamat Hari Guru" kepada semua guru-guru yang pernah mendidik,mencurahkan ilmu,memberi nasihat hingga sy berjaya ke menara gading.Untuk bakal-bakal guru,"Selamat Hari Cikgu"!Semoga menjadi bakal pendidik yang cemerlang di arena pendidikan...:)


*thanxx cikgu!!

Cerita pasal hari guru nie.Teringat aku dekat seorang cikgu math aku yg garang tapi sweet.HOHO.dia sangat anti terhadap aku sebab mulut aku becok.Dia kata bising macam bertih jagung..Tapi aku suka sangat dekat dia,sebab dia satu2nya cikgu yg mampu menarik minat aku terhadap math selepas Mama aku lar..Aku ingat lagi kata2 dia bila dia tau aku dpt masok maktab."Itu balasan untuk awak sebab nakal sangat time sekolah dulu.Allah nak awak rasa bertapa susahnya nak mendidik anak org jadi insan yg berguna".Time nie sentap hati aku dengar.Sumpah aku ingat kata2 dia sampai bila2..

Jadi,impian saya ialah nk jadi cikgu pra sekolah yg kiut*haha perasan*.oke2,betolkan balik niat.Nak jadi cikgu yang berjaya menghasilkan ank murid yg bijak pandai...:)




*untuk warga IPTHO Selamat Hari Chekgu!!!

0 comments: