BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Sunday, May 15, 2011

Ouh Bulan!..

Malam nie kat FB suma kakak senior aku asyik post pasal bulan jep.Jadi aku dengan kadar segera ajak roomate2 aku turun bawah untuk melihat betapa indahnya ciptaan Allah seperti yang mereka war2kan di FB...

Kami pilih port di tangga,sambil mendongak ke langit dan mengucapkan Subhanallah...Tersangat indah ciptaan-Mu..Kali pertama aku tengok ada lingkaran yg mengelilingi bulan..Perasaan pelik mengetuk pintu hati..Tapi kata sahabat aku,apa yg peliknya dunia dah semakin akhir zaman.sebab tue banyak perkara pelik terjadi..Kita yang perlu bersiap sedia untuk menghadapi saat itu bersama amalan yg secukupnya..:)

Jom tengok hasil gambar bulan yang kami snap masa sebok layan perasaan di bawah sinaran bulan:


*nampak x lingkaran?

Lepas tue aku pon sebok2 call mami aku yang tengah sedap tido,suruh mami aku tengok bulan jugak.Aku pulun cita kepelikan tersebut,mami aku relax ja jawab "alAaa,gerhana bulan tue!"..Pandai2 jea mami aku tue.HOHOHO...

*lepas nie kita kira bintang plak yea..:)

0 comments: