BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Sunday, June 26, 2011

SEGMEN: Ady Budika Nak Kasi Ole-Ole Dari London

Hai.Nie kali pertama aku sertai GiveAway Contest.Aku teruja nak masok sebab aku rasa mudah jek "homework" yang di bagi oleh Ady Budika..:D


*nie header belog ----> Ady Budika

Macam mana saya TERjumpa belog Ady Budika nie?Saya terjumpa belog nie masa tengah melawat belog rakan blogger saya.Jadi saya tertarik hati untuk berkunjung,tengok2 ada contest..:)

Hoho.itu saja ceritanya..kawan2 yg lain jom join.ada masa lagi nie..bubye!

*nasib baik ada masa lagi untuk join..:p

3 comments:

ishiko said...

keh3x... nk juin gak ah.. da lame tilik nih.. kekeke

-syira- said...

hehe.jom join jom...:))

AdyBudika said...

Tahniah, anda menang GA!

Rujuk Ada GA dan senarai pemenang untuk GA Ady Ke London... ^^