BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Thursday, July 14, 2011

Rezeki datang BERgolek~

Sebelum tido nak share berita gumbira nie.Balik dari tengok Battle of The Band tadi aku bukak laptop dan teros buka dashboard tengok update2 terkini dari blog yg aku follow.Tetiba da satu en3 yg aku rasa nak bukak.Padahal aku dah tau aku tak menang sebab pemilik belog dah update 2 hari yg lalu nama pemenang2~

Nie ENTRI yg aku rasa nak bukak dan baca.Apa yg menarik perhatian aku ialah salah seorang pemenang xclaim hadiah tue dan hadiah tue dan yg paling menarik nama aku tersenarai tetapi kena hantar details secepat mungkin by email.

Aku dengan sepantas kilat bukak email dan hantar dan pada pukul 12.31 malam aku ialah org yg pertama anta email.Maka hadiah tersebut bakal menjadi milik aku bila dah sampai kat tangan aku lar kan.Nie tandanya apa??Tandanya rezeki datang BERgolek lah kan??Nasib aku da rasa nak tengok entri tue kan.Di ENTRI nie aku bergelar pengemail terpantas~heee

Alhamdulilah,nie rezeki yg kedua sepanjang aku join contest.Terima kasih kepada penganjur iaitu Cik Syazni!


*ini lar penganjur contest~


Harapan sebelum tido:harap2 lepas nie BERtuah lagi.Amin..:)

2 comments:

Unknown said...

Thanks dik.tak perasan ada entry ni...yup semoga bertuah lagi... =) barang dah sampai tak dear...if dah sampai inform akak eh..dah lama jugak ni hantar =)

-syira- said...

welcome..xsmpai lagi..nnt dah smpai sy inform ea...thanxx..:)