BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Tuesday, July 12, 2011

Siri 1:Im a blOod doNor!!

Salam..dah lama xupdate ceritera kisah hidup aku kan.Asyik-asyik update pasal join GiveAway jek~hehe..

Kali nie nak cita pasal im a blood donor.Hebat tak tajuk entri??Hehe.Sebenarnya hari ahad yg lalu aku keluar dgn akak2 senior aku yg cun-melecun,niat asal aku yg tulus suci murni untuk kuar ialah nk teman Kak Nida derma darah..:D


*kakak-kakak senior yg meletop!

Nak dijadikan cerita org yg nak menderma xboleh menderma plak.Bila dipujuk2 dengan kata2 semangat dari diorang aku pon dengan separuh rela+separuh takut+separuh nak menderma dengan rela hati p daftar.

Banyak proses aku lalui selepas daftar.Check tekanan darah+tinggi+berat+check jenis darah+dan mcm2 lagi..Orang makin ramai.Aku dah makin takot..Fobia tengok jarum tapi teringin nak derma..:)


*dah selesai mendaftar..^^

Memandangkan internet problem.Nak upload gambar pon xboleh.Maka en3 ini akan bersambung..:D

*doakan saya cepat sembuh sebab sy asyik sakit2 jek~

0 comments: