BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Saturday, August 20, 2011

Aku Yang Rasa Kesakitan Itu~


Salam di petang hari..:)
Dah lama xupdate entri jiwa-jiwa.
Hari nie disebabkan rasa sedih tue dah mampu nak bendung.
Terkeluar lah entri jiwa-jiwa di petang hari...



*heartbreak.hati terkepit.HOHO*

Seperti gambar di atas.Itu yang aku tengah rasa sekarang.
Penat sangat pendam apa yang kita rasa kan??
Tak mampu luahkan pada insan yang berkenaan.
Hanya mampu luahkan pada yang sudi mendengar.
Bukan pada empunya diri...

Ya Allah.....
Aku belum cukup kuat nak alami semua nie.
Aku belum cukup tabah nak harungi semua nie.
Aku hanya mampu berdoa kepada-MU..

Sakit itu hanya aku yang rasa.
Pedih itu hanya aku yang alami.
Rasa itu hanya aku yang selami.

Sesungguhnya,aku xmampu mendustai rasa hati..*_*

0 comments: