BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Saturday, August 20, 2011

GiveAway Kad Raya Dari NZ!


Ini entri spesial dari aku untuk mamat "Handsome" yang anjurkan GA nie.
Korang xpercaya dia "Handsome"???
Xcaya boleh klik SINI untuk check "kehandsomeman" beliau dan join GA beliau..:)

Semangat aku nak join GA nie.Kad raya dari NZ sape xnak?Korang pon mesti nak kan?Kalo nak meh join meh!!..

*Kad raya homemade untuk dimenangi*

Aku nak kad raya tue weh.Kejam kan,aku kena wat entri jugak.HUHU..Tapi xpe lar demi support GA kawan-kawan..:P

Nak tag : Narumi, Kak Zura, Kak Yana..:)

Pesanan dari penaja : Salam Ramadhan n Selamat Menyambut Aidilfitri di Perantauan..

*Nak duit raya sekali.HAHA*


2 comments:

Addy said...

teehee. semoga berjaya anda! saya pilih random mandom. kalo terselit tuh. Naseblah. kalo xterselit, jangan marah lah. souvenir still menanti anda ujung tahun nanti. HAhahaha.

buhbye. chiau. Salam Raya, moga terus dilimpahi keampunan Ilahi.

Soul Seeker said...

semoga berjaya!

http://nurshifatuzzinnirah.blogspot.com/2011/08/giveaway-special-jejaka-handsome-dari.html