BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Monday, September 19, 2011

i call it l.o.v.e.

.L.O.V.E.

Tq encik google sebab kasi saya gambar kat atas tuee..:)
Mood jiwa-jiwa dah kembali.
Nak jugak update sebelom melabuhkan tirai dan melelapkan mata.

Apa ada dengan cinta dan sayang??
Tengah bermain di fikiran nie.
Apa beza cinta dan sayang??

Aku sayang dia tapi aku tak cinta dia.
Aku nak miliki dia tapi aku tak rasa dia tercipta untuk aku.
Aku nak dia sayang aku tapi aku xnak "in luv" dengan dia.

Sebenarnya,apa yang aku nak nie??
Aku sendiri pun xpasti dan masih mencari jawapan yang pasti.

Yang pasti...
Aku sanggup berada disisi saat dia di timpa masalah.
Aku sanggup mendengar setiap luahan rasa.
Aku sanggup berkorban masa baca luahan hati dia.
Aku sanggup terluka asalkan dia bahagia.
Aku sanggup tunaikan keinginan dia.
Aku sanggup menitiskan air mata melihat kegembiraan dia.

Siapa aku?
Insan yang ingin lihat dia bahagia walaupun dia bukan milik aku.
Insan yang masih mencari beza cinta dan sayang.
Insan yang masih mencari cinta sejati yang hakiki.

Buat dia,
bila saya dah pasti tentang hati dan perasaan saya,saya yakin saya dapat lupakan awak..:)

2 comments:

[sutera kasih] said...

Insya'Allah, awak boleh tu..mcm saya hehe

sy ada artikel baik utk hal cinta ni..awk try cari kt archieve bln ogos taun ni, tajuknya tips jiwang: renungan buat aku dan kamu..kalo tak silap..tp bunyi lebih krg cmtu :)

maszull said...

salam...semoga sentiasa bahagia selalu...:)