BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Sunday, September 18, 2011

Day 17 – How you hope your future will be like~

Dah lama xupdate 30 challenges 30 days nie..dah bersesawang dah label 30 days nie.Disebabkan asiment ditunda lagi jadi boleh lar update..:)

Pertamanya, saya berharap saya akan ada sebuah rumah di tepi pantai@laut. Sebabnya,aku memang sukakan laut. Bunyi ombak yang buat diri rasa tenang. Nak wat BBQ malam2 pun best. Suasana romantik gitu.hehe..Lagipun aku ada impian nak tengok matahari terbenam dengan yg tersayang di tepi pantai.

.bestkan dapat lepak petang2 kat anjung rumah mcm nie.


Kedua, nak jadi chekgu yang cemerlang.Mungkin i sambung master Pend.Awal Kanak2 ker.who knows~hee

*chekgu pra yg dapat hasilkan ank murid yg bijak pandai*

Yang ketiga, saya harap saat bergelar isteri si dia saya boleh menjadi isteri yang solehah.InsyaAllah. untuk si dia pimpinlah saya ke jalanNya..:)

.nak jadi muslimah sejati jugak.

Next, kalau dah mampu miliki kereta saya sangat mengidamkan kereta di bawah nie.kalau saat saya mampu miliki kereta,kereta kat bawah nie dah xde tak pe sy beli yang lagi canggih,Hehe.

*nak warna biru nie*

*ini idaman saya dari zaman sek lagi*

The last one. Saya nak jadi gadis yang dapat memberi kebahagiaan kepada mak&abah. Kak long yang paling  baik buat mimi&adik dan isteri yang dapat menyejukkan hati si dia kelak.Aminn..:)

Semua orang harapkan masa depan yang indah-indah.Macam tue jugak aku.Tapi kita hanya mampu merancang,Allah juga merancang tetapi DIA juga yang menentukan kesudahannya.Aku hanya mampu berdoa agar apa yang aku impikan tercapai.



2 comments:

[sutera kasih] said...

rumah sy dekat pantai, kira2 5 minit if naik kereta..blkg rumah sungai :)


semoga impian awk tercapai dear..

-syira- said...

thanx awak..aminn..:)

bestnya rumah sy dekat dgn sg jea..:)