BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Sunday, September 18, 2011

K.A.M.I.

Salam di tengah malam..
Aku memang tengah bz.Sangat bz.Asiment aku tak settlem lagi tapii aku masih lagi malas.
Nak join GA tapi xde mood walaupun teringin sangat.sob3.

Tadi saja tengok2 gambar.Imbas kenangan2 lalu.Terjumpa gambar yang di snap sebelom aku balik maktab minggu lepas.Rindu lar plak kan.HUHU.

.three of us.
Sebenarnya,banyak lagi gambar tapi mata aku dah makin berat.nak upload pun terlembap-lembap.aku paste satu cukup!

Malam nie mamat sengal a.k.a kawan sepermainan aku dari kecik tue p tarining mat terap 6 bulan.Mamat yg dalam gambar kat atas niee.Yang sedih aku xdapat contact dia saat akhir untuk say bye.slah aku jugak dia col xcakap.Dia msg lambat reply sebab aku nyenyak sangat tido.*_*

Hope,dia selamat sampai kat PD dan dapat harungi 6 bulan tue dengan jayanya!Gudluck tambi!!Aminn..:)

0 comments: