BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Saturday, September 24, 2011

Ku kirim Rindu~


Pagi yang indah ini
Tersenyum sendiri
Ciap miap burung di luar jendela
Seakan memanggil namamu

Jika ku punya mata
Nun di atas angkasa
Kan ku tengok dikau
Setiap ketika
Dimana saja kau berada

Walau dimana pun dikau berada
Berjalan atas bumi yang tua
Akan ku turut serta bagaikan udara
Simbiosis diantara kita

Aku tak pandai mengarang puisi
Tidak ku pandai memadah berseni
Sati kalimah yang ku seikhlas tahu
Hanyalah ku cinta padamu

Sumpah rasa nak terbang pulang ke rumah sekarang.kalau lar ada kocek doremon dan ada pintu ajaib+mesin masa tue mesti dah boleh jumpa mak sekarang.

Lirik lagu simbiosis nyanyian Ella tue aku pernah dedikasikan untuk mak masa hari ibu.
Cepatlah bertandang bulan Oktober.Tak sabar nak cuti dan balik rumah.(;

.rindu nak peluk+sayang mak.

angin kirimkan rindu saya buat bonda tercinta yea!




2 comments:

Kancil 8349 said...

Salam....

bila tengok gambar tu macam kenal je muka kamu...tahu pula saya nie senior kamu...hehehe...apa khabar

nida husna said...

meh nak bagi kocek doraemon. huhuhu