BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Monday, September 10, 2012

406 : LuLuS!:)



Syukur Alhamdulillah,
dengan sekali percubaan,
lulus jugak KPP,
yg aku tangguh-tangguhkan sejak umo 17 tahun,
sebab takut punya pasal n malas baca buku.

Semalam,
punya gigih aku baca buku tuh,
dan jawab test berkali-kali,
2 kali xlulus,
masuk kali ketiga dan seterusnya aku lulus.


Serius berdebar-debar,
masa nak tekan TAMAT tuh gementar giler,
last sekali keluar gak,
LULUS!
47/50!
Salah 3 jek.HAHA.

Pernah xlulus smp fedup nak ambik test,
mak aku pun pelik paper Sejarah lulus A1 lagik,
test KPP yg kacang xlulus,HOHO
aku malas baca buku sebenarnya,
tambah-tambah tang sistem KEJARA tuh!

notahati:xsabar nk dpt lesen!

2 comments:

hnahdy said...

tahniah tahniah hana pun dulu salah 3 :)

THE AUTHOR said...

Datang mencelah..heheheh
Salam kenal dan follow
Datang menjemput join segmen saya :
http://hanifidrus.blogspot.com/2012/08/hanifidrus-segmen-menerjah.html
Kini penyertaan 102 orang !!!
Jom blogwalking dan tambah follower!!