BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Tuesday, October 9, 2012

417 : C.A.M.P.I.N.K. I

Salam and Hai,
sebelum sebok study,
nk la update dulu,
cerita-cerita lama,
bagi penuh diari nie,
nanti boleh save de date bila tua. :P

Dari 22.9 sampai 25.9,
aku pegi camping,
dekat Mersing,Johor,
nama tempat nie Sekakap,
tempat not bad la,
cuma bagi aku
Telok gorek yg aku penah pergi dulu lagi best suasana dia.

Tapi,
so far have fun,
xrasa camping sgt,
sebab byk mkn+masuk tido pun awal.

Camping nie camp unit beruniform,
semua unit beruniform yg ada pergi,
macam pengakap,krs,pandu puteri & etc.

Ada ujian yg di jalankan,
malam pertama,
kitorang buat banner+belajar 8 ikatan,
puas aku mghafal,
yg paling sukar bg aku
ialah simpul abah-abah

\
sampai berpeluh-peluh aku try buat,
aku plak jenis lambat pick-up,
kawan yg tlg ajar,
suh buat smpai 6x,
sampai aku confident,
baru dia bg aku masuk tido,
dia kata nk tgk aku confident dpn penilai.

nie banner kumpulan aku,
nama kumpulan aku S.O.T.O.NG.
knp sotong jd pilihan,
sotong banyak dakwat babe!HAHA

Hari kedua,
ujian dan amali dr pg-ptg,
yg pertama ujian CPR,
mengigil-gigil aku,
xpenah buat CPR,
pertama kali,
aku hembus tak naik plak tuh,
aku xtau la aku dpt full mark atau x,

nie demo CPR,
aku kena hembus patung nie la :D

Lepas CPR,
terus ke amali ikatan dan simpulan,
Alhamdulillah,
kelapan-lapan aku lulus,
tapi xdpt full mark,
penilai bg 8 setengah jek.

Next station,
amali balutan kain anduh,
yang nie kena berpasangan,
penilai bagi soalan,
dan kita akan buat balutan,

yg nie soalan nya,
patah tulang selangka,
amali nie dapat full mark! :)

Seterusnya,
amali usungan,
sy pilih soalan,
1 mangsa, 1 penyelamat
dan gunakan teknik dukungan tp gambar  xde

nie ahli kumpulan sy tgh lakukan amali

Sebelah petang,
kitorang berjimba-jimba,
dengan berlatih kawad jea,
sebab esoknya,
kitorang ada amali kawad kaki pulak.

dengan rumate ter-chenta

Next day,..
sambung di next entri :)











0 comments: