BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Tuesday, October 9, 2012

418 : C.A.M.P.I.N.K. II


Sambungan entri INI,
pagi selepas sarapan,
ada amali kawad kaki,
berdebar-debar sebab pertama kali aku kawad,
mesti korang xcaya kan?
aku dr sek,
xsuka kawad,
bukan sbb xminat,
sbb aku xpandai kawad,
tapi basic aku tau la,
pastue aku jenis selalu salah,
salah hayun tangan la,
orang kaki kiri,aku kanan la,
mmg time nie aku agak stress,
tambah plak aku org tepi,
mmg kalo salah akan nampak,
time reformasi lak,
aku yg kena kuar,
risau betol! =_=

 
nie kumpulan aku,
penilaian by group,
aku group yg terakhir di nilai.
ada jugak silap aku wat.hehe.


sesi bergambar dengan penilai,
lepas habis kawad.

Petang,
kitorang ada amali bencana alam,
kami di beri situasi menyelamatkan mangsa,
sewaktu benca alam iaitu tsunami,
kami di beri lokasi,
kumpulan aku kena di bahagian tepi laut,


yang nie cedera di kepala+nazak,
hero-hero selamatkan.
lakonan mamat nie menjadi jugak.

yang ini histeria,
serius lakonan dia jadi,
mmg aku sangat cemas dgr amoi nie jerit mintak tolong,
rasa mcm penyelamat sebenar!
kasik amoi cantik tenangkan :)

yang ini,
patah dalaman,
ini cedera biasa-biasa saja.

semua mangsa-mangsa,
di kumpulkan di dewan terbuka,
kumpulan aku yg pertama sampai :)
kitorang juara!

nie la proses buat darah,
real kan,
pakai nescafe+pelaka...

nie mangsa mati,
kesian *_*

hanya kain batik yg aku mampu derma,
berapa ramai manusia masuk dlm tuh!
dah aku buat selimut malam-malam.

nie classmate aku,
separuh jea nie,
yg lain masuk dlm air dah,
petang tue,
xtvt bebas,
iaitu terjun laut,
aku masa  nie dh dalam air dh,
tengah bz men tuju sliper dlm laut :P

Malamnya,
ialah makan malam perdana,
ada BBQ tp aku xsnap gambar pun,
then kitorang ada malam persembahan,
juga xde gambar,
kumpulan aku berlakon+nyanyi :)
best jugak,
kami ubah suai lagu kluang man tuh!

hensem man nie ketua gitaris,
kumpulan gitar rancak nama band,
dr mlm pertama smp terakhir,
tukang men gitar n ahli band nyanyi lagu,
best p camp sbb ada org nyanyi lagu masa nk tido,
aku serius tertido sbb dia nyanyi lagu bi yg mendayu.

Masa untuk pulang dh tiba,

masa majlis penutupan,
camp nie jugak sbnrnya kem kitorang naik pangkat la kononnya,
kalau KRS tuh jadi Leftenan Muda la,
kalau PBSM aku xtau apa,
tp paku dh naik satu,
dah tauliah dgn jayanya!

preschool-teacher-to-be


nak jugak letak gambar sendiri! :)

lepas balik dr camp nie,
baru aku rasa mcm best jugak jd PBSM,
sebelum nie aku xpenah setia dgn mana2 unit,
dr sek ren smp sek men,
paling lama aku bertahan dgn pengakap sek ren,
sek men dgn kadet bomba,
dgn KRS aku mmg suka menyemak,
sbb BFF aku sarjan KRS,
tapi,
dengan PBSM nie,
mmg cinta mati aku la,
smp akhir hayat jadi ahli,
dan
mungkin,
pakunya akan bertambah bila jadi guru kelak,
Insyaallah :)

notahati:banyak nyamuk kat camp site nie.