BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Klik Klik!

Followers

Thursday, October 11, 2012

420: Syira Junior VS Syira Senior

ini anak murid aku kat prasek,
yg paling penting nama dia Shahira jugak :)

First time jumpa dia,
aku malu,
dia pun malu,
xdtg pun kat aku,
bila kwn-kwn aku ckp nama kami sama dia xpercaya.

Sebelom2 nie kwn2 aku dh kecoh2 
yg dia sejibik mcm aku,
masa konvo prasek baru aku berpeluang jumpa dia.
Masyaallah,
mmg di akui dia Jr aku la,
mulut tak henti2 berckp,
cikgu tgh ckp,dia ckp jugak,
haha,
mmg talkative mcm aku.

Hari convo,
dia punya topi berkali-kali jatuh,
tak duduk diam,
sampai aku urut dada la,
kwn2 aku dh ckp,
tengok,mcm ko kan dia.

Dia join tarian,
tarian jong2 inai,
yg best org gaya mcm len,
dia mcm len,
sama mcm aku,
aku fail bnd2 tari-menari,
org step lain,aku lain.

lawak time step nie.

Part paling best,
yg aku rasa kami sama,
dia ada kakak,
kakak dia pun dkt prasek yg sama,
diorg beza 1 tahun,
Shahira Jr nie 5 tahun,
kakak dia kurus,
jauh beza la dr dia,
cuma wajah ada iras2.

ini kakak Syira Jr

Tau kenapa best?
sebab aku ada adik,
adik pompuan aku kurus,
jauh beza dari aku.
Sama mcm Syira Jr jugak :D

dengan 2 buah hati aku


Sensitiviti dia dgn aku sama,
pantang bab perut,
perut dia buncit skit berbanding rakan sebaya,
xleh org usik pasal perut,merajuk,
kwn aku kata sama mcm aku,
sensitif bila smp bab perut.HAHA..

xsabar nk tunggu giliran aku convo!

nak jugak tempek gambar ini
.
.
.
.
.
.
.

preschool-teacher-to-be
comel jugak,
bila suma jadi biru-biru.
:)









3 comments:

kopiahkait [boleh order kopiah bersulam nama di sini] said...

;-)

hnahdy said...

wah. tengok gambar atas tu pun dah mcm adik beradik..

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.